Annons:
Etikettamerikansk-bulldogg
Läst 6926 ggr
nottheonly
12/4/11, 12:15 AM

Amerikansk Bulldogg

Hej! jag är ny här på sajten och jag har sökt lite efter information om Amerikansk Bulldogg, men har inte riktigt hittat någon så då tänkte jag att jag skulle starta en ny tråd och se om det finns någon som kanske äger en, träffat en eller bara vet saker om den! Flört

Annons:
Smullis
5/21/12, 6:05 PM
#1

Undrar jag med

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

nilocin
4/21/13, 4:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej,

Jag heter Sandra och äger, tillsammans med min sambo en amerikansk bulldogtik som heter Freja =)

nottheonly
4/21/13, 7:45 PM
#3

Åh vad fin hon är 🙂

nilocin
5/5/13, 3:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ja =)

Hon är super. Lugn och mycket tillgiven!

Freja älskar människor och hon är särskilt förtjust i barn! Som tur är, har hon förstått att hon är ganska stor så tar det alltid lugnare när hon ska hälsa på barn eller någon som är lite försiktig. 

Haha, hennes bästa knep är att komma fram och slänga sig på rygg så alla kan klappa och klia henne på magen 😉

MiChalwa
5/10/13, 10:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Här har ni mig o min ambull pojke på två år :)

BASE
2/14/16, 12:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hej ,denna sak är mycket lekful och hjärtat större än livet.Intelligent men infernaliskt envis.Jag är fullständigt såld på rasen.Älskar människor och som flera ägare av denna ras är medvetna hur det kan vara när någon speciellt ny sätter sig på huk och vill hälsa.Så mycket energi och kärlek som kan komma ur denna hund på bråkdelen av en sekund är klart imponerande.Men det är nåt man lär sig med tiden haha.

Annons:
BASE
2/14/16, 1:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#7

En till eller 2hihi.

tiger tok
3/4/16, 7:23 AM
#8

Vi har en han är dock engelsk amerikansk 50/50 Men underbar som få!

Upp till toppen
Annons: