Annons:
Etikettfransk-bulldogg
Läst 6319 ggr
liel
2013-10-01 15:13

Köpa fralla

Hej, vi har funderingar kring att köpa en fralla av Siv Karlsson i Våxtorp. Någon som köpt av henne?

Annons:
[Teddies matte]
2013-10-01 15:22
#1

Enligt detta verkar det ju vara varning på personen? http://bulldogg.ifokus.se/discussions/5210a6e7ce12c4114d0008d0-las-viktigt

liel
2013-10-01 16:25
#2

Jo jag såg det men den personen har inte skrivit så utvecklande.. Jag vill gärna ha kontakt med den person som skrev det så hon/han kan utveckla vad som hänt.

vallhund
2013-10-02 04:47
#3

Hen har inte varit inloggad sedan det skrevs. Du får söka referenser på annat håll. Har du kollat in länken "friska frallor" som jag  brukar posta?

Här hittar du en blocketannons från en Boxeruppfödare, skulle aldrig köpa hund av denne, inte för att jag vet något om dennes Frallor, men Boxeraveln är under all kritik.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Angelica.persson
2013-11-01 17:00
#4

Har du nått någon framgång # liel?

saangaan
2014-08-27 19:02
#5

Någon som köpt valp från denne Siv Karlsson???

Pgo
2015-08-10 09:56
#6

Snubblade in på detta forum och såg en varning på Siv Karlssons Franskbulldog valpar. Då detta är min fru och vi bedriver uppfödningen tillsammans så undrar jag på vilka grunder skit snacket grundats på? Är det kanske så att det är någon som inte fick pruta på valp? Vi har många nöjda valpköpare och det är självklart vårat mål att alla ska vara nöjda med våra valpar och kontakten med oss. Har ni frågor så är det bara höra av er istället för att sprida skit snack! Vi har gott om referenser så välkomna. Mvh….

Annons:
vallhund
2015-08-10 12:51
#7

#6 Du gör nog mer skada än nytta att dra liv i denna gamla tråd o indirekt i tråden som länkats till i #1

Skitsnack är aldrig trevligt o förtal är brottsligt. Vad heter eran kennel? Hittar den inte på http://www.fbksverige.se/Uppfodare-ny

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

bobbelobbe
2015-10-03 18:48
#8

nåt nytt om Siv då hon har annons på blocket…

Upp till toppen
Annons: