Annons:
Etikettamerikansk-bulldogg
Läst 2203 ggr
tosfan
11/7/15, 9:21 PM

Amerikansk bulldog

Hejsan! Jag har funderat länge och väl nu och kommit fram till att jag vill skaffa en ambull. Hade en amstaff/ambull blandning tidigare som jag tyvärr fick lov att ta bort på grund av allergier. Så jag skulle jättegärna vilja ha tips och råd på vad jag ska tänka på, era erfarenheter av rasen samt olika uppfödare och gärna ett ca pris för en valp. Vill bara ha tips på SERIÖSA uppfödare, tack! :) Mvh Linnea

Annons:
BASE
2/14/16, 12:24 AM
#1

Jag själv har tyvärr inte så bra pejl på Uppfödare i Sverige även om min egen och första är köpt i Sverige.Seriositet är inte den högsta hos många uppfödare och raser så även här.Men Jag kan rekommendera ett par uppfödare i Ungern med mycket hög standard och seriositet.Kan man engelska så har man kommit vad för mig åtminstone litet Ambull paradis.Detta är en person som bla har Raptor,om jag minns rätt så har den vunnit Irondog 2ggr tex.En uppfödare som jag när som skulle vilja ha hund av. https://m.facebook.com/laszlo.pinter2?fref=pb&refid=18 .Men beror på vilka linjer och hur mycket man tycker det ska kosta.Titta på hans sida,kan säga vad du tycker.:)

Upp till toppen
Annons: