Bulldogg iFokus

Bulldogg

Etikett: allmänt
Läst 2637 ggr
chigak
0

Vad tycker era hundar om regn?

Här hos mig har det regnat sen igår och jag har jätteproblem att få med mig min fralla ut. Hon hatar att bli blöt och kall och jag får verkligen släpa med mig henne runt på promenaderna. Så fort hon märker att vi börjar gå hemåt så drar hon som en galning och kan inte fort nog komma hem.

Hur är era hundar när det regnar?

Luecca
0

Jag har faktiskt inte märkt av att Brittan inte skulle tycka om regn. Hon springer på som vanligt. Skrattande Om det ösregnar är hon ju inte så pigg på det kanske men inte att hon drar hem så. Vår andra hund som vi hade gjorde däremot så. Hon avskydde regn! (Korthårs Collie)

/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus

Chilli10
0

Vår fralla hatade regn. Hon ville inte ens gå ut och kissa :P Min syster som hade henne brukade hålla paraply över henne så att hon iaf kissade :P

(Min amstaff gillar inte heller regn, hon kryper ihop lite och försöker skaka av sig regnet hela tiden :P )

ajik
0

Majken gillar inte när det regnar i hennes öron, men annars åker regntäcket på och vi går som vanligt :)

En blogg om mig och min fralla! http://majkens.blogg.se

tjiivans
0

Elsa håller på precis likadant som #1. Nästan helt omöjligt att få iväg henne ens om det är blött på marken. Regnar det är hon ännu värre. Går ibland om man lockar med en pinne, hon älskar pinnar!

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

Hayley
0

min lille gibson på 1 år älskar att ducha men när det regnar är det allt annat än kul att gå ut och det gäller att man har godis i fickan med sig, annars surar hen hela dagen ;)