Hundar på semester!
Hej på er!
Nu har många av oss sommarlov och semester.. Vissa har också redan haft, eller ska ha, semester.. härligt eller hur? 
Hur ska ni och era doggar fira semester? Själv har jag frivilligt hoppat in och jobbat på min svärfars företag under min första semestervecka, men nästa helg bär det av ner till Malmö för att hälsa på Bultens uppfödare! Det ska bli riktigt roligt att se hur han reagerar över att träffa sin mamma och bror, de har inte träffats sedan vi åkte ner och hämtade honom för 2 år sedan! 
Bulten och hans syskon:
Jag vill se bebisbilden men den funkar inte 
Ta vägen förbi Göteborg också så kan vi träffas… det är inte alls en omväg! 
Vi ska vara hemma i sommar. Som alla småbarnsfamiljer så har vi inte jättemycket pengar så det blir att hitta på utflykter och bada och sånt trevligt. 
Det hade varit kul att få till någon frallaträff framöver.
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag hade min semester i samband med att vi hämtade lilla Elsa, så det var mycket utomhus lek och en himla massa mys. Sedan var sambon hemma med henne när jag började jobba och då var det promenader och lek med grannhunden när jag kom hem.
Nu är hon hemma de få timmarna Sambon är på jobbet och vi är mitt uppe i en flytt. Ska bli skönt att få lite större och bättre hem för djuren.
Det hade verkligen varit roligt med en frallaträff. Kanske passar det bra till hösten när man har kommit in i vardagen ordentligt. Blir ju lite annorlunda i semester tider.
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se
Jag har inge behov att ha så långa semester perioder. Tycker det är skönare med flera korta.
Jag var ledig över midsommar. Då åkte jag och både hundarna ned till föräldrarnas hus. Möttes upp av mina ena hunds uppfödare och dennes kille. Hade mestadels rå fest helg med hundvakt till och från.
Nästa är mer hund anpassat. Blir nog gotland igen skulle jag tro. Medeltidsveckan v32.
Se om jag kan få huset i stan för mig själv igen. Skönt med tomt så hundarna kan gå som de vill. Stora säkra lekytor på fält och skog utanför. Flertalet kalkstensbrott som är vattenfyllda och toppen till att bada med hund. Och bäst av allt är att jag inte har något mer djur med mig än hundarna så all min tid kan läggas helt på dom och inget annat .-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.