Fralle valpar, fodervärd
Jag vet bara att min uppfödare väntar valpar den 30/8 men annars vet jag ingen. Hon har en hanvalp kvar nu också…
Ska kolla runt lite. 
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus
Okej=) ja en hane är vi inte intresserade av. men vad heter din uppfödare, har hon hemsida?
mvh Amanda
Absolut. Här finns hon. 
#3 Jag gick in på den sidan du skickade till #2 och vips så ser jag bilden och ser direkt att den bilden har JAG tagit på min grannes hund :O Läskigt…
#4 Menar du att bilden är stulen eller att du har lånat ut den?
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag fick det till att hon menade att grannens hund antagligen är köpt ifrån samma uppfödare, men jag kan såklart ha fel. :)
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
#3 Föder dom upp 5 olika hundraser? :O
#5 ne min granne har köpt den hunden av henne, och hon har skickat bilderna på hunden till uppfödaren för att hon skulle få se hur vovven ser ut. Men jag har inte sagt att hon får använda bilderna som hennes.. :/
#8 Inte okej! Mejlat uppfödaren om det?
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
#8 det är nog en miss i kommunikationen någonstans. Din granne kanske har tagit det som att det är deras bilder. Maila och säg till om du inte vill ha dem där. 
#9 Jaa jag ska nog mejla henne och säga att hon får ha bilderna där men då ska hon ha mitt namn på dom, och gärna ha frågat innan.
#10 Ja det ska jag göra, ska melja henne och kolla :)
#11 Om jag var uppfödare och fick skickat bilder på hundarna jag fött upp så hade jag nog antagit att det var valpköparen själv som tagit dem och att det var ok och använda. Bra att du upptäckte det ändå. Rätt ska vara rätt. 
Ja jag förstår din tanke! Ska mejla henne och kolla