My Dog 2012
Har sett inne på Hundar i fokus att det finns en tråd för My dog mässan som är i januari i Göteborg.
Tänkte kolla om det är någon här inne som skall gå?
Jag och sambon tänkte gå fredagen den 6:e januari och vi tar nog Elsa med oss för träning och för att kunna prova halband, m.m.
Eventuellt att vi skall stå på rastorget också..
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se

hade ingen aning om detta, men det måste jag ju kolla upp! =) se om jag kan dra med mig gubben också =)
#1 Det får du allt ta och kolla upp =)
Tycker det är en mässa värd att besöka
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se
Jag och mina föräldrar ska gå med våran rottweiler valp :) vi hade gått med den stora tiken också om hon inte hade löpt 3 gånger om året , hanen är kuperad ( p.g.a diskbrosk ) och kastrerad , så han kan inte ställas .
Jag skulle vilja gå men kommer nog inte hinna i år tyvärr. :( Men jag ska försöka att få lite tid att komma iväg. Jag gick varje år tidigare. Det är så kul att se och träffa olika raser. :)
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus

Jag och Bullan ska till My dog på tors och fred och ställa,vi var där förra året med..Men då gillade hon inte golvet..men vi får hoppas det går bättre detta året:)
Kolla in min hemsida:
Nu börjar det närma sig!
på fredag skall vi in och besöka My dog och jag tycker det skall bli jättekul.
Om Elsa nu inte börjra löpa i dagarna så följer hon med.
Är det någon mer här inne som inte skrivit tidigare som skall gå?
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se
Vet att det är en dag kvar men har ni varit där? Hur var det? Träffade ni några fina hundar? 
Brittans halvsyster Molly blev iaf BIR idag. Det är ju lite kul. 
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus
Var där i fredags och hade Elsa med oss. Frallorna hade inte utställning den dagen, men Engelsk bulldog hade och de var trevliga att se. Träffade en fralla som jag tror stod på rastorget.
det var trevligt att gå runt där och vi fick många frågor och kommentarer och "naaaww"ande av många människor, alla positiva. Är alltid rolig shopping där också.
Elsa tyckte dock att det var lite väl många stora hundra där, såsom Berner sennen, Pyrenéer, Sankt bernhard och Leonberger. Det blev lite för mycket för henne.
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se
Jag äR där varje år
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡