Bulldogg iFokus

Bulldogg

Etikett: avel-och-uppfödning
Läst 3299 ggr
klarsferrets
0

Flytt från FR till SV

Jag och min lilla fralla Lalla komer att flytta till SV nu i april och då flytar vi till Borås området. Jag kommer att para Lalla antingen till 2012 eller 2013 det beror lite på Lalla.

Avelshannen är redan bestämd så det kommer att bli hel franska små frallor. Då både mamma och pappa är  födda i FR.

Och i aprill så bor då bägge i SV.

Min hemsida är www.klarsferrets.se

Min sida är under uppbygnad så det som nu står mäst om är mina illrar.

Vill se lite hur många som är intreserade av att köpa  fransk fralla. bägge föräldrarna är LOF enligt fransk standard

[MissCaandy]
1

Vad kul, jag har också fralla och illrar ;)

Hayley
0

#1 hur går det för dig att ha båda? Gibson bryr sig knappt om mina pälsbollar men dom är bra mycket mer nyfiknare på gibson =P

Luecca
0

Va kul med en till fralla i "området". Vi bor i Göteborg. :)

/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus

Luecca
0

Blev förresten nyfiken på det här med franska standarden. Skulle du inte kunna skriva lite om vad som skiljer den mot den svenska? En artikel kanske? Flört

Hayley
0

#4 den franska standarden skiljer sig inte märkvärt ifrån den svenska, annat än att frallorna är högre/större än svensk standard =) så det lär bli en kort artikel..hihi (Kanske måste förtydliga att Klarsferrets är min mamma, och min fralla kommer ifrån frankrike också, så det inte blir några missförstånd) XD

Luecca
0

#5 haha ja då är det ju inte så mkt att skriva om… Lät som om det var mer som skiljde :)

klarsferrets
0

som Hayley skriver så är det mäst storleken och vikten som skiljer sig åt mot den svenska standarden.

annars är det ungärfär samma som sv uppfödda frallor.

[MissCaandy]
0

Chessi älskar att jaga och leka med illrarna. Dom får t.o.m. säga ifrån ibland. Hade ju hoppats på att det skulle gått liiite bättre…

Smullis
0

Vad kul

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡