Bulldogg iFokus

Bulldogg

Etikett: fransk-bulldogg
Läst 3116 ggr
Ratzo
0

ska vara hundvakt!

Hej!

Nästnästa vecka ska jag passa en släktings franska bulldog.

Men, vad gillar dessa hundar att göra? Ska passa hunden i en vecka så det är bra att veta hur långt man kan promenera med dem också.

I can't drown my demons, they know how to swim.

joheck
0

Inte för att vara sånSkäms, men är det inte bättre att fråga ägaren vad hunden är van vid?

joheck
0

Vad tråkig och okänslig jag ärSkrikandes! Grattis till att få vakta en liten fralla i en hel vecka! Men som sagt det där med promenader bör du nog fråga ägaren, så du vet på vilken nivå just den hunden ligger på. Annars kan det ju vara kul att träna lite tricks, leka skogs-agility eller göra lite sök övningar (vet inte hur bra detta passar en fralla). Lycka till!

Eldsjärten
0

De är väldigt lata djur vad jag har hörtFoten i munnen

Hayley
1

#3 haha det där är så otroligt individuellt så det finns inte. min gris är den lataste i familjen, ligger hellre på soffan och glor på tv än är uppe och leker, meddans min mammas fralla är ett riktigt energiknippe och är inte ens stilla i sömnen. hon älskar att vara ute, hoppa,gräva,leka,puttas you name it. dom är varandras motsatser helt klart

Luecca
0

Vad roligt att vara hundvakt! Skrattande Du får fråga ägaren hur hunden brukar vara och hur de brukar aktivera honom/henne.

Det viktigaste med en bulldogg nu när det är varmt är att ta det försiktigt med solen. De orkar (generellt) inte så långa promenader och behöver mkt skugga. Vår Brittan orkar bara snabba kiss- och bajspromenader sen är hon helt slut…

/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus