Rasspecialen i Borås 29:e juni
Hej!
Jag funderar på att åka till utställningen i Borås för fransk bulldogg i sommar… Är det någon annan här på forumet som ska/vill dit? :)
http://fbksverige.se/handlers/fetchfile.ashx?file=1e839385-3653-4265-9548-87d0d016a90a
Vi kommer tävla i inoff. valpklass i så fall, kul om det var några man "känner till" som ska dit :)
/Malin, medarbetare på Bulldogg iFokus
Vi ska dit med Dexter! Vi kommer gå juniorklassen :)
Vad kul att se lille Unooo om ni nu ska dit :D Kommer nog bli sjuuuukt mycket hundar! :o :)
Besök gärna min hundblogg som handlar om min Franska Bulldogg Dexter. www.FrallanDexter.blogg.se
Vad roligt! :D
Ja STÖRT mycket hundar, typ det alla med frallor ser fram emot mest på hela året verkar det som :P
men känns lite nervöst att åka dit själv…Får se om jag får med mig min mamma kanske eller så kanske jag samåker med en tjej som har kennel i Stockholm om hon ska dit :)
Ni bor hyfsat nära va? Eller ska ni campa? Heheh
/Malin, medarbetare på Bulldogg iFokus
Lite jobbigt att det är så sjukt många hundar för Dexter tror ju typ att alla frallor är hans bästisar så han kommer ju bli helt hyper & vilja leka med alla! :o Får se hur det går med att försöka ställa honom då.. haha
Det är nog roligare att åka med någon tror jag :) Brukar kännas lite lugnande att ha någon att prata med. :P Vi bor i Mellerud så det tar bara drygt 2 timmar för oss så vi åker hem sen när vi är klara :)
Besök gärna min hundblogg som handlar om min Franska Bulldogg Dexter. www.FrallanDexter.blogg.se